19 Mayıs 2010 Çarşamba

GTA San Andreas Secrets

Merhaba GTA Severler !

Size GTA San Andreas sırları hakkında bilgiler vermek istiyorum.
Biraz önce forumlarda dolaşırken dikkatimi çektide paylaşim dedim.
Bir arkadaş cıkmış yalan yanlış bilgileri internete atmış herkesde
ondan görerek bilgileri kopyala yapıştır ile tüm düynada.İşte forumda yazanlar :

Oyunda Amerika Birleşik Devletleri'nin UFO araştırmaları yapıldığı öne sürülen oldukçagizli olan askeri bölge yani 51. Bölge'yi (Area 51) temsil eden Area 69 adındabir bölge bulunuyor. Bu bölgeye bazen UFO benzeri araçlar iniyor. "Doğru Değildir."

Bir kargo uçağına girildiğinde 'Siyah giyen adamlar'
filmindeki uzaylı(mustafa topaloğlu) avcıları geliyor ve filmdeki repliklerle
saldırıyorlar. "Doğru Değildir."

El Castillo del Diablo'daki kayalıklarda 6 adet mefta torbası gizli."Doğrudur"

Dağlarda dolaştığınızda 'Koca Ayak Yeti' adlı büyük yaratık ortaya çıkıyor"Doğru Değildir."

Oyunda şoförsüz tehlikeli hayalet araçlara rastlanabiliniyor."Doğru Değildir."

Los Angeles'taki meşhur dev HOLLYWOOD yazısına atıfta bulunan Los Santos'taki VINEWOOD yazısının bulunduğu yerden intihar uçakları seyredilebiliniyor. "Bu intihar uçakları değildir , bir hatadır çünki genelde uçaklar aynı hizaya ayarlanmış fakat Vinewood yazısı dağ tepesinde olduğu için uçaklar ona çarpıyor"

Oyundaki tabela'ların bazılarında rakip oyunların afişleri var."Doğrudur"

Belirli yerlerden "Oblivion" isimli paralel bir evrene geçiliyor."Doğrudur gittim" oraya ama burasıda "bir hatadır"

CJ'in validesinin mezarına gidildiğinde hayaletler gönüyor."Doğru Değildir."

Belirli uygulamalar sonucunda liberty city'e gidilebiliniyor."Doğru Değildir."


Ben bunları çok gördüm heryeri okudum ve denedim araştırdım doğrudur yazdıklarımın hepsi doğru fakat diğerleri fasa fisodur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiki Ekliyeceğiniz Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz.

Related Posts with Thumbnails