22 Mayıs 2010 Cumartesi

Ryder & Smoke







Ryder

Ryder küçüklüğünden beri uyuşturucu satmaya çalışan bir kişidir.
Onun isteği Makinalı silahlar, zengin, ve iyi bir şoför :) ' ü olan bir cete
üyesi olmaktı.O Grove üyesiydi.Grove eskiden çok büyük ve güçlü bir çeteydi.
Ama Carl şehiri terkettikten sonra işler iyi gitmemeye başladı.Yıllar sonra Carl
şehire geri döndüğünde grove dağılma eşiğinde görür.Carl bir kaç iş çevirir.Grove'u
büyütmeye çalışır.Fakat Ballas Grove çetesini çok zorlar.Hatta bir gün Ryder
Carl'a :
"Grove artık büyüyemez, Bunu unut ! der.Ryder'ın Grove'a karşı umutları tükenir.






Smoke

Smoke, Aslında Carl döndüğünden beri Ballaslardandır.Ama bunu kimse bilmez.Smoke'un istediği Dünyayı yönetmek, güç, para...Ballas için elinden geldiğince az iş çevirmeye bakar.Hatta bir gün Sweet ile kavga ederler.Konu Grove'u Ballas sokaklarına yaymak yani bilgiler edinip Ballaslara yaymasıydı.Bir gün Carl Smoke'a "Sen neden Grove dışında oturuyorsun Smoke ?"diye sorduğunda :
"Teyzemden büyük bir miras kaldı.Bilirsin Carl Grove benim kalbim." diye yalan uydurur.


Buluşma :

Sweet bütün grup elemanlarını ve Carl'ı çağırır.Ballaslarla çatışıcağımızı söyler.Herkes buluşma yerine giderken Carl'ın telefonu çalar.Bu Cesar ! Cesar şu cümleleri söyler :
"Carl hemen buraya gelmelisin dostum, görmen gereken şeyler var !"
Carl düşünmeye başlar.Kardeşini satmak istemez ama önemli bir şey olduğu kesin !Carl :
"Tamam Cesar kısa sürede orada olacağım"der.
Carl, Cesar ile sokak arasında buluşur.Cesar ilerideki garajı gösterir.Cesar :
"Şu garaja kuvvetli bir bakış at dostum, Grove'da bir şeyler dönüyor"
Garaj kapısı hafiften aralanır ve 2 Ballas üyesi dışarıyı kollar ve içerdekilere dışarısı güvenli olduğunu olduğunu anlatan el kol hareketleri yapar.Kapıdan birisinin kafası daha çıkar.
Bu Ryder ! Carl :
"Kahretsin ! Ne dönüyor burada ?"
Ryder Garajı tamamen açtığında C.R.A.S.H ekibi memurları Tenpenny ve Pulaski yanlarındada Smoke ! Arkalarında Carl'ın annesinin katili Yeşil Sabre.Smoke ile Tenpenny konuşurlar.Pulaski Yeşil Sabreyi dışarı cıkartır ve ayrılırlar.Carl çok sinirli bir şekilde :
Annem !
Cesar :
"Kusura bakma adamım, etrafta bir çok dedikodular duydum ve seni bilgilendirmek istedim."
Carl :
"Senin suçun yok dostum sen doğru olanı yaptın ama ..... Hey ! Lanet olsun Sweet tuzağa doğru gidiyor bak git ve kardeşim Kendly'i al ve güvenli bir yere git !"
Cesar :
"Planın nedir ?"
Carl :
"Sadece beni dinle ve git, git !"
Cesar direk arabasına biner ve Kendly'i arayıp hazırlanmasını güvenli bir yere gideceklerini söyler.
Carl arabaya binip sinirli bir şekilde Sweet'i arar.Carl çok hızlı araba sürmeye başlar.Vitesleri hızlı bir şekilde atar.Sweet'in telefonu cevap vermez.Carl dahada sinirlenir.Ve Sweet'in telefonu açılır! Fakat Sweet mesaj bırakmıştır.
"Şuanda meşgulüm telefona cevap veremiyorum, lütfen daha sonra ara"
Carl :
"Kahretsin, Kahretsin !"
Carl hemen buluşma noktasına gelmiştir Grove Ballas ile çatışmadadır.
Aralardan geçen Carl Grove'un yanına gelir Sweet ile konuşur.Kahretsin ! Sweet ağır yaralı ve bayılmak üzere !
Sweet :
"(Yarı baygın bir sesle) Dostum nerede kaldın ?
Carl :
"Cesar bana bazı şeyler gösterdi , Smoke ve Ryder ... Onlar artık bizden değil dostum! Onlar bizi sattı, Tenpenny ile birlik oldular.
Sweet :
"(Yarı baygın bir sesle)Hemen buradan git kardeşim, yoksa ölüceksin!"
Carl :
"Hayır, ben kardeşimi satıcak kadar yüzsüz değilim !"
Ballaslara doğru bağırarak :
"Hepinizi öldüreceğim Ballaslar.Hepizi öldüreceğim !"
Carl silahını alır ve Ballaslara ateş etmeye başlar.
O kadar iyi nişan alıyorduki tek atış ile Ballas üyelerini öldürüyordu.
İşler tam iyi gidiyorduki kötü bir haber.Ballas üyesi çetesinin elemanlarına bağırarak :
"Kaçın buradan, Polisler buraya geliyorlar !"
Bunu duyan Carl hala Ballaslara ateş etmeye başlar.
Polisler gelir ve Carl teslim olur.Hayatı tamamen değişti artık.
Sweet Hastanede vücudundaki kurşunları çıkartılacak ve yargılanacaktı.
Carl ise Tenpenny'nin eline düşmüştü ve onun bir kaç işini çevirecekti.
Sweet ve Carl için işler değişmişti.
Ortak amaç Smoke ve Ryder'ı yok etmekti !

1 yorum:

  1. Şu oyunun şu bölümü beni az yaralamadı be. Kendi arkadaşlarım satmış gibi hissetmiştim zamanında.

    YanıtlaSil

Şimdiki Ekliyeceğiniz Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz.

Related Posts with Thumbnails