22 Mayıs 2010 Cumartesi

Woozie (Wu Zi Mu)


Woozie'de aslında San Andreas gizemleri arasındadır.
Hiç dikkatinizi çekmedimi?
Gizemi ise kör olmasıdır."Ee, ne var bunda ?"diyeceksiniz.
Dikkat ettinizmi bilemiyorum Wu Zi Mu görevini hatırlayın.
Cesar sizi köy yarışına davet ediyor.Bir araba alıp yarışa gitmelisiniz.
Olaya bak Woozie'de yarışcıların arasında !
Araba kullanıcak ! Ama Woozie kör ?
Özellikle yarışcıların arasında Woozie en hızlılarından.
Ben hala anlam getiremedim.Hala bir sır perdesinde.
Bir kaç tane görevinde sizden yüzmenizi istiyor görevde
Intro'su bitince yüzmenizi geliştiriniz diyor.O Introsunda dikkatimi
çeken Carl ile video oyunu oynuyorlar.Carl ile konuşuyor.Oyunu Woozie yeniyor.
Carl şaşkın bir halde :
"Bunu nasıl yaptın ? " dediğinde Woozie gülmeye başlıyor.
Diğer bir görevde Woozie'nin çetesi düşman bir çete ile görüşme ayarlıyorlar.
Woozie çetesini ziyaret ediyor ve çetesi dağılmış herkes ölmüş.Woozie önünde duran cesedi yanlışıkla eziyor ve "Üzgünüm" diyor.Bundan kör olduğunu anlıyoruz.Fakat o bölgeden cıktığımızda Carl arabayı sürüyor Woozie ateş ediyor.Bu nasıl oluyor ? Woozie'e dikkat edin
çok güzel nişan alıyor cabucak bitiyor o görev.Bunu anlamış değilim.Çok esrarengiz bir adam.

4 yorum:

  1. demekki kör değil bu kadar basit :D kolpa yapıyor ibbine. ama sevdiğim adamlardandır kendisi

    YanıtlaSil
  2. aca farkındamısınız bilmiyorum ama bi görevinde mi küçüklüğünden bişey iç güdüleri iyi olduğundan ona şanslı köstebek diyorlar

    YanıtlaSil
  3. Bencede o görevde durup dururken duvara çarpıp düşmesi mabtıklı değil sonradanda adamı ezip de üzgünüm sizi görmedim demesi de bir açık bence o kör fakat içgüdüleri çok güçlü yada kulak sesiii hatırlarsam bi görevde kapının ordaydık biz konuşmadan farketti bizi bi takırdı olmuştu hafiften ben böyle hatırlıyom

    YanıtlaSil

Şimdiki Ekliyeceğiniz Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz.

Related Posts with Thumbnails